Vervulde Wensen

De wens van Lizzy:
Naar Disney Parijs

Voordat wij ons Disneyland avontuur vertellen, wilt Lizzy zichzelf even voorstellen.

Ik ben Lizzy en ik ben 9 jaar. Via een kinderarts heeft Stichting Tinkerbell gezorgd dat ik en mijn gezin (papa, mama broer Noah en broer Joey) een weekend naar Disneyland Parijs mochten.

Na maanden er naar uitgekeken te hebben is het moment daar gekomen. 2 Weken voor het fantastische weekend is Lizzy al begonnen met dagen af te strepen op haar eigen gemaakte kalender

De reis verliep vlekkeloos en zodra we heel dichtbij kwamen liep de spanning in de auto op. Zeker wanneer we op een gegeven moment ook de borden Disneyland zagen verschijnen.

En toen kwamen we aan bij HET hotel…. Alleen al bij het aanzien van het hotel waren we al enorm onder de indruk. Wat een chique de friemel hotel, waaaaaauuw!

En zo was de afbeelding op ons service in het Disney hotel/restaurant, wat een “toeval”?!

Nadat we waren ingecheckt en onze koffers naar onze hotelkamers gebracht hadden zijn we direct op pad gegaan. Omdat lizzy speciale invalide kaarten kreeg voor ons allemaal hoefden we hierdoor niet lang in de rijen te wachten. We hebben daarom op deze dag al enorm veel attracties van het Disneypark kunnen genieten. ‘s Avonds heerlijk gegeten in ons hotel-restaurant. Waarbij iedereen zelf kon bepalen wat hij/zij wilde eten, ideaal!
Uiteraard moest ook nog ‘s avonds het zwembad uitgeprobeerd worden. Ook Lizzy, terwijl ze al zo veel gedaan had die dag. Wat een kanjer van een meid!

De volgende dag zijn we vroeg opgestaan, ontbeten en daarna gelijk gaan genieten van de pret in zowel het Disney park als het Disney moviepark. Tussendoor van een lunch genoten, inclusief meet-en-greet met Mickey (Lizzy mocht haar eigen zelf gemaakte tekeningen persoonlijk aan Mickey overhandigen), Goofy, Pluto, Tijgertje, Konijn en ioor (de vrienden van Winnie de Pooh). Wat geweldig: om hierbij het fantastische breedlachende gezicht van Lizzy te zien! Echt genieten was dat! Dit was een enorme GROTE kers op de taart hoor.

Als afsluiting van deze dag hebben we de lichtshow van het Doornroosje kasteel gezien. Bij de eerste aanraking van het bed viel lizzy direct al in diepe slaap.

De 3e dag en tevens laatste dag was helaas aangebroken. Nadat de koffers ingepakt en tijdelijk waren opgeborgen trokken we voor de laatste keer de hotelkamer deur achter ons dicht. Tijdens het uitgebreide complete ontbijtbuffet werden alle wensen qua attracties besproken en werd er daarop een plan de campagne gemaakt. En daar gingen we weer! Alleen zat dit keer het weer iets meer tegen. Maar.... dat mocht de pret niet drukken. Nadat iedereen nog had kunnen doen wat hij/zij wilde werd het tijd om dit grandioze weekend af te gaan sluiten. Zeer moe, maar….. met een ontzettend ongelofelijk en fantastisch gelukkig gevoel zijn we uiteindelijk, noodgedwongen, (aan alles komt ECHT een einde) huiswaarts gekeerd

Tot slot kunnen we jullie niet genoeg bedanken en benadrukken dat we gigantisch genoten hebben van dit weekend. Namens ons allemaal en in het bijzonder Lizzy: